sobota, 25 lipca 2015

Początek :)

Hej :) Jestem Angela, ale na blogspocie używam ksywki Angel. Niektórzy z was pewnie kojarzą mnie z bloga Forget czy może Skewer albo z twittera @suuunschine, ale to nie istotne.
Cieszę, że postanowiłyście przeczytać tę notkę (i być może przyszłe rozdziały). Znaczy to dla mnie bardzo dużo, ponieważ kocham pisać opowiadania, a jeśli mam dla kogo pisać to odczuwam jeszcze większą miłość do tego co robię. Nie ukrywam, ale zależy mi na waszych komentarzach, w których wyrażać będziecie swoje opinie na temat tego co tworzę :)

A teraz kilka znaczących faktów na temat opowiadania:

  • Opowiadanie będzie nosiło tytuł ''Joker''. Wyjaśnienie tytułu będzie na pewno, w którymś z rozdziałów. 
  • ''Joker'' to przerobiona, odnowiona i bardziej urozmaicona wersja mojego opowiadania Skewer. Postanowiłam przenieść je na nowego bloga, bo chciałam to zacząć porządnie i od nowa. Mam wiele nowych pomysłów, które chcę tutaj wpleść. Chcę sprawić aby opowiadanie było nieco bardziej logiczne niż Skewer. Tutaj będzie trochę nowych bohaterów, scen oraz wątków.
  • Na czas akcji opowiadania ustaliłam rok 2014, a dokładniej końcówkę sierpnia.
  • Rodzaj opowiadania to dramat, romans, fanfiction.
  • Głowni bohaterowie to Rose Haistings (oryginalnie Lucy Hale) oraz Niall Horan
  • Wszystkie miejsca, imiona, nazwiska, adresy, daty, szkoły oraz wiele innych rzeczy zostały po prostu zmyślone przeze mnie.
  • W opowiadaniu pojawią się wulgaryzmy, ale myślę, że to raczej nie wpłynie na to, czy będziecie czytać czy nie :)
  • Nie wiem czy będą sceny erotyczne. Nie jestem na razie w stanie tego potwierdzić ani zaprzeczyć. Nigdy nie pisałam takich scen i sama nie wiem...
  • Oficjalne otwarcie bloga nastąpi jakoś na początku sierpnia (ponieważ czekam na szablon oraz zwiastun). O wszystkim będę informowała bieżąco na @jokerfanfiction
Zapraszam do zapoznania się z zakładkami bloga i czekania na otwarcie :)
_________________________________________________________

- Jeśli chcesz być informowany o nowych rozdziałach, wejdź tu ---> KLIK
- Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi informacjami, wejdź tu ---> KLIK
- Jeśli chcesz więcej informacji o mnie, kontakt itp, wejdź tu ---> KLIK



Angel

20 komentarzy:

  1. Nareszcie! Czekałam tak długo na tego bloga :D i jest! Nie moge sie doczekać rozdziałów a wiem że będą cudowne a wnioskuje to z poprzedniego opowiadania :D kurde naprawde nie moge sie doczekać rozdziałów :3 czekam ^^
    ~Żaneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww! Nawet nie wiesz jak mi miło czytać taki komentarz piętnaście minut po opublikowaniu postu. Dziękuję xx

      Usuń
    2. Nie ma za co c:
      ~Żaneta xx

      Usuń
  2. Super! Nie mogę się doczekać. Jak tamta wersja Skewera była wyjebana w kosmos to ciekawe co będzie na tym blogu. Ciekawa jestem co wpleciesz. Jaram się! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz :) Miłej nocy xx

      Usuń
  3. Nareszcie! Uśmiech pojawia się sam na twarzy �� Tylko Gdzie Victoria? Nie Lucy! Ugh...Nie lubię jej.
    Czekam na pierwsze rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Victoria mnie znudziła jakoś, a Lucy miała być juz w moim innym opowiadaniu, ale że nie doszło do niego to Lucy będzie tu.
      Szkoda, że jej nie lubisz, ale wyobraź sobie, że to po prostu Rose Haistings, a nie żadna Lucy Hale :)
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Jeeeest! :D
    Mega się cieszę :D
    Już nie mogę się doczekać rozdziałów, wszyyystkich ♥
    Dziękuję :* - Asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :*
      Dziękuję, że będziesz czytała xx

      Usuń
  5. Już nie moge się doczekać rozdziałów!!! Moim zdaniem Skewer było fantastycznym fanfiction, ale cóż to na pewno też będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się wam spodoba :))

      Usuń
  6. O jejciu już nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów... Mam nadzieje że to opowiadanie będzie tak świetne jak Skewer. Mówiąc o Skewerze to było najlepsze (i jednocześnie pierwsze) ff jakie czytałam. Jesteś naprawdę świetną blogerką i czuje że się na Tobię nie zawiodę. Czekam z niecierpliwością. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie coś. Buźka :*

      Usuń
  7. Awwww suuuper juz nie moge sie tego doczekac *-* juz czuje ze to bedzie cuuudowne tak jak skewer ;) uwielbiam jak piszesz i dziekuje ci za takie boskie ff ze moge je czytac,pozdrawiam ;) @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jak fajnie ! Czekalam na to bardzo dlugo,!!!!!!!! :D nie mg sie doczekac :3 a kiedy rozdzial bd???:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na szablon i wstawiam prolog i zwiastun :) a rozdział będzie jakoś 3,4 dni po prologu xx

      Usuń
  9. Skwer był świetnym blogiem i mam przeczucie że joker też taki będzie :) chociaż nie nie przeczucie ja wiem że będzie cudownym blogiem :)

    OdpowiedzUsuń