środa, 25 listopada 2015

WATTPAD!

Nie wiem czy ktoś tutaj jeszcze wchodzi, ale gdyby jednak tak to chciałabym Was powiadomić o tym, że na tym blogu już raczej nic się nie pojawi. Będę pisała Jokera, ale tylko na wattpadzie. Skończyłam z bloggerem i na stałe przeniosłam się na wattpad.

Mój profil na wattpadzie - @AnggelAx

I moje opowiadania:
'Fair Play - Tomlinson 17' - https://www.wattpad.com/story/49230385-fair-play-tomlinson-17
'Internet Best Friends' - https://www.wattpad.com/story/55141201-internet-best-friends-l-t

Jokera zacznę od nowa jakoś niedługo, obserwujcie mnie na wattpadzie a na pewno będziecie na bieżąco. Pozdrawiam i miłego dnia! xx :)

2 komentarze:

  1. Wow, długo Cię nie było... Tutaj praktycznie nowy blog, jeszcze się nawet nie rozkręcił, a tu niespodzianka - nic z tego nie będzie :D Zaglądałam tutaj od czasu do czasu z czystej sympatii, a jak się pojawił nowy wpis to po prostu doznałam szoku :D Ale tak na poważnie, to trochę szkoda. Mimo że żyjemy w XXI wieku, to ja należę do tego grona osób "mniej nowoczesnych", także nie posiadam konta na wattpadzie, a jeśli dobrze się orientuję, to takowe trzeba mieć, aby czytać i komentować. Może się mylę, ale mniejsza o większość :D Tak więc niestety "się rozstajemy", ale i tak życzę Ci weny i większej systematyczności :D Powodzenia :)
    stopkatkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam troszkę 'problemów' i internetowe życie na bloggerze się troszkę pokomplikowało...
      Powiem Ci, że sama posiadam konto na wattpadzie jakoś od wakacji, ale dopiero niedawno się zdeterminowałam i je ogarnęłam na 100%, bo nie wiedziałam o wielu niespodziankach tego serwisu. Teraz, gdy mam tam wszystko poukładane po prostu postanowiłam się przenieść na stałe. Blogger był dla mnie fajny no ale cóż...
      Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń